This Is My Answer, Sabrina

Sunday, January 03, 2016


Hi Sabrina. Take my heart. Sincerely, from ME <3 

Thank you Sabrina for tagging me. So macam mana nak mula ni. Semua soalan dari Sabrina susah bagi aku. Sebab bab bab nak karang ayat ni aku lemah lutut sikit. But I will try my best untuk jawab semua soalan. By the way she's a year older. Nak panggil apa? 


1. Kenalkan diri awak kepada dunia.
Tak mampu nak kenalkan diri kepada dunia. Orang panggil Kay. Ada juga panggil aku, Kamalia. Panggil aku dengan panggilan Alia pun ada. Kalau Ali tu pun dah biasa. Kamal? Em esok ada lah 2 3 orang panggil. Dan kalau yang suka cari pasal tu akan panggil aku, KAMALA. Aku okay. 

2. Perkara pertama yang terlintas masa first time datang blog Sarah.
"Dia perempuan. Polka dot, pink, biru. Yes she's definitely a girl."

3. Perkara yang awak takutkan hal itu terjadi dalam hidup awak.
Ada 3 perkara yang aku takutkan; pertama, aku rosak. Kedua, derhaka. Ketiga, jodoh. 

4. Pernah rasa jealous dengan kehidupan orang lain? Jika ya, kenapa.
Pernah. Sebab dia sihat.

5. Pernah meminati seseorang dalam diam? Kenapa minat dia?

6. Diberi pilihan masak atau makan luar, mana awak pilih? Kenapa?
Masak. I'm kind of picky. Too picky. 

7. Perkara yang awak paling trauma sampai sekarang? Kenapa?
Rahsia aku terbongkar. Disebabkan rahsia, aku tak boleh bagitahu kenapa.

8. Macam mana awak boleh terjebak dalam dunia 'blogging'?
Ikut trend. Macam facebook, twitter dan instagram. Blog pun sama. Dan sebab lain 'edit blog'. Aku suka edit something. Mungkin sebab aku budak multimedia.

9. Awak bangga dilahirkan sebagai diri awak sekarang? Alasan.
Aku bangga. Aku masih boleh 'enjoy' dunia. 

10. Pernah menginginkan something tapi sampai sekarang tak dapat?
Kawan baik, kesempurnaan kesihatan. 


Wahai Bunga, Kumbang want to be my 
bestfriend tak weh? Want lah weh.


You Might Also Like

1 Comment

Which One?

Like us on Facebook


Write a message

8Share